Witaj na moim blogu o tematyce sportu

Witaj na blogu, na którym będę zdradzać tajniki sportu i rekreacji. Znajdziesz tu szereg przydatnych wiadomości z zakresu suplementów i odżywek dla sportowców i nie tylko. Zadbasz o swoją dietę, poznasz nowe ćwiczenia, dowiesz się, jak aktywnie spędzać czas. Zapraszam do częstych odwiedzin oraz oczywiście do udziału w dyskusji w komentarzach!

Na początek dodam jeszcze, jak przystało, parę słów o mnie. Jestem miłośnikiem sportu i aktywnie spędzam każdy dzień. Działam jako trener młodzieży w szkole gimnazjalnej, a także, po godzinach, jako trener fitness w dwóch klubach. Każdą chwilę wykorzystuję na maksa. Staram się wycisnąć swój czas jak cytrynkę. Lubię, kiedy dużo się dzieje. Taki jest mój sposób na życie.

Jeśli myślisz podobnie jak ja, z pewnością tutaj znajdziesz wiele interesujących informacji dla siebie.

 

Dodaj komentarz